El Gremi cerca una persona amb el perfil d’Assistent de Direcció.

Notícies:

El Gremi cerca una persona amb el perfil d’Assistent de Direcció.

Vols compartir-ho a les teves xarxes socials?

Et fascina el món literari i cultural? Tens una gran capacitat de gestió i organització? Cerques una nova aventura professional? Vols formar part d’un projecte estable en el qual podràs gaudir de flexibilitat i varietat?

Idò aquest és el teu projecte! Les funcions principals que hauràs de fer com a Assistent de Direcció son les següents:

  • Gestió d’agenda i calendari.
  • Gestió del correu electrònic.
  • Gestió de les xarxes socials.
  • Realització de visites a clients.
  • Convocar reunions, gestionar-ne l’assistència, coordinar agendes, etc.
  • Contacte i relació amb les administracions públiques i tots els tràmits derivats d’aquesta relació.
  • Assistència a les reunions de la Junta Directiva i les Assemblees, així com la redacció de les actes i posterior seguiment de projectes.
  • Gestió, preparació i ajut en la gestió dels esdeveniments i actes.
  • Petició i gestió de subvencions.
  • Contacte amb les entitats bancàries.
  • Nexe d’unió amb la gestoria.
  • Gestions administratives complementàries.
  • Donar suport a la Junta Directiva

Si t’interessa conèixer més sobre aquest projecte, envia’ns un email a talento@valuegroup.es 📧

Segueix-nos a les xarxes socials!