Et fascina el món literari i cultural? Tens una gran capacitat de gestió i organització? Cerques una nova aventura professional? Vols formar part d’un projecte estable en el qual podràs gaudir de flexibilitat i varietat?
Idò aquest és el teu projecte! Les funcions principals que hauràs de fer com a Assistent de Direcció son les següents:
- Gestió d’agenda i calendari.
- Gestió del correu electrònic.
- Gestió de les xarxes socials.
- Realització de visites a clients.
- Convocar reunions, gestionar-ne l’assistència, coordinar agendes, etc.
- Contacte i relació amb les administracions públiques i tots els tràmits derivats d’aquesta relació.
- Assistència a les reunions de la Junta Directiva i les Assemblees, així com la redacció de les actes i posterior seguiment de projectes.
- Gestió, preparació i ajut en la gestió dels esdeveniments i actes.
- Petició i gestió de subvencions.
- Contacte amb les entitats bancàries.
- Nexe d’unió amb la gestoria.
- Gestions administratives complementàries.
- Donar suport a la Junta Directiva
Si t’interessa conèixer més sobre aquest projecte, envia’ns un email a talento@valuegroup.es 📧