● La 43ena edició se celebrarà del 30 de maig al 8 de juny, en una prova pilot a la Plaça d’Espanya
● Hi participaran 18 llibreries de Palma
● La Fira comptarà amb un escenari central on es duran a terme diferents activitats que es presentaran les properes setmanes
Queda tot just un mes per a la inauguració de la 43ena Fira del Llibre de Palma, esdeveniment organitzat pel Gremi de Llibreters de Mallorca que compta amb el suport del Consell de Mallorca i la col·laboració de l’Ajuntament de Palma, i enguany incorpora una important novetat: es trasllada a la Plaça d’Espanya.
Una vegada finalitzades les obres d’aquest emblemàtic espai de Ciutat, des del Gremi s’ha decidit fer una prova pilot i apostar per aquesta nova ubicació amb la intenció que s’aconsegueixi arribar a un major nombre de públic i que pugui esdevenir la seu definitiva de la Fira del Llibre de Palma, tant per la seva situació com per les possibilitats de creixement i difusió de l’esdeveniment.
El Gremi de Llibreters assegura que “la nostra voluntat és que els llibres es trobin amb els ciutadans, per això hem volgut traslladar la Fira a un dels llocs més cèntrics i transitats de Palma com és la Plaça d’Espanya”.
Així, la inauguració es durà a terme l’horabaixa del divendres 30 de maig en un acte que se celebrarà a l’escenari ubicat als peus de l’estàtua del rei en Jaume. Al llarg de la fira, aquest escenari acollirà presentacions, contacontes, conferències, concerts i altres activitats que ompliran una programació que serà anunciada en les pròximes setmanes. En total seran 18 les llibreries que participaran a la nova edició de la Fira del Llibre de Palma, que romandrà oberta fins diumenge 8 de juny.